Jahapp..

Ingen av dom 3 klänningarna från www.nelly.com passade.
Men man får ju fri frakt om man beställer inom..14 dagar (tror jag det var) efter man gjort sin första beställning, fast jag hittade inte så många fler.
Men jag får väl snart några klänningar från www.hm.com som jag hoppas passar, annars får jag kolla Nelly igen.

Det blir ju förresten flytt nästa helg.
Det var ju tänkt att mamma skulle ha Noa och jag stanna kvar här och packa och städa..men både Levis och Elias ska ju ha kalas den helgen. Levis har iaf på lördag, men Elias har när?
Så jag får se om kanske jag är med Noa då.. Dalle tyckte att ingen av oss behöver vara här, för mamma kanske också vill fira Elias lite, men jag tror att det behövs nån här som städar, inte för att det behövs städas så noga.
Vi skulle väl ändå bara typ dammsuga och skura.
Jag får kanske försöka städa så mycket jag orkar innan att det inte är så mycket kvar så kanske det funkar.
Att man tex dammsuger innan så är det bara att skura när man fått bort lite grejer.

Jaja, vi måste iaf börja rensa och packa på riktigt nu! Ja inte nu på sekunden, men imorgon.
Tror mamma skulle vara med Noa imorgon? Eller söndag, ja hur det nu var, då är det nog bäst att ta itu med det överfyllda förrådet.
Suck vad jag olängtar.. så mycket skit vi har där alltså.
Lådor med "skräp" och tomma lådor man sparat.. typ till tv:n och sånt.

Ska slänga så mycket det bara går.
När jag rensade här för nån dag sen slängde jag faktikst massor. Massa "bra å ha" saker. Som fan inte gör annat än att ta plats!

Just ja, lägga sig var det..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0