Jag vet att det är sent!

Men jag behöver lite hjälp..
Ska ju få något från Reima, men jag vet inte om jag (Noa ska använda den förstås) ska ta en overall eller jacka och byxa.. Han ska använda dom nu, på sommaren och hösten hade jag tänkt.
Just nu har han jacka och byxa strl 80 som är ärvda från Elias. Byxorna tål inte så mycket vatten, men han fick även ett par galonisar idag. (också Elias gamla..eller ja..typ)
Fast han kommer nog behöva nya skalbyxor snart ändå, helst en ny jacka också. Den kommer bli för liten till hösten.
Har tyvärr råkat köpa en brun popjacka (som jag ska betala när lön kommer) den var nog ganska välanvänd, med en fläck bak..och så vill jag hellre ha en grön..haha Den gröna från pop är ju underbart fin.
Så jag funderar på att sälja jackan jag får sen, och försöka hitta en grön.
Då kan jag ju ta en overall från Reima, så har man bådeoch.

Eller.. ska jag ta jacka och byxa från Reima så får han klara sig med bara dom? (inga extra alltså)
Eller ska man ha iaf två så man har ett extra (som ju kan vara nån billig begagnad)

Herregud vad jag babblar på om lite ytterkläder..
Men jag har ju sån jäkla beslutsångest som vanligt.

Så lite hjälp nu Tack!



Postat av: nina

ja du är ju sjuk i huvet hur mkt utekläder behöver en liten unge...jag förstår precis varför du säger att du har proppfullt i varje skåp :P

FRÅGA REIMA oj om du kan få 100 st mössor ist>!!!!

2010-05-13 @ 00:27:24
Postat av: Katja

Men hoja, vad du funderar.... Hade det varit jag så hade jag helt klart tagit en ny vinteroverall!! Det är ju det som är dyrast. Räcker ju fullt och gott med en jacka och ett par byxor nu i vår, sommar och höst. Galonisar till småttingar är bäst.

2010-05-13 @ 17:10:59
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: ' milia

gud va fin header :D

2010-05-13 @ 19:34:28
URL: http://miliahs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0