För över bilder

För över bilder från iPhonen och kameran, men ska inte börja sätta in bilder nu, då blir det så mycket senare att komma i säng än det redan är.
Vi kollade film till ganska sent och så drack jag cola så jag blev pigg, så snart ska jag försöka sova.

Det var skönt att sova utan barn inatt. Bebben sov ju hos sin mommo.
A var på..firmafest? Typ. och kom hem aspackad :P Fick hjälpa honom i säng och ta spruta på honom :S

Jag sov i soffan och glodde tv och hade det skönt. Sov till 10 kanske.

När bebben kom hem så somnade han, men sen gick vi ut.
Var med Eve på deras gård och Noa fick strosa fritt :D Eller nja..fritt och fritt vet jag inte. Han försökte bara smita och gick till snön och höll på att trampa i hundskit, så han blev förflyttad några gånger.
Sen fick han gunga, och för typ första gången tyckte han det var kul :) Eller mysigt iallafall.

A stannade hemma för det var en kille som skulle kolla på lägenheten.
Och vet ni vad? Han ville ha den :O Hjälp! Tänk om vi vill ha hans lägenhet..då blir det ju flytt på riktigt :D
Lite läskigt bara..
Vi får se hur läget är på den.

Nina du kan väl gå å kolla :P Alltså hur gården ser ut och så.
Det är på Tallplan 2K

ÅÅååh vad sölig kameran är!
Fimlsnuttarna tar ju en evighet! Jag vill ju sätta in minneskortet bara, men då kraschar datorn :/

Nå ni kanske får bilder nån dag snart när jag inte är så lat.




Postat av: eve

Hoppas ni vill ha den så ni får flytta! roligt med ny lägenhet ju

2010-05-10 @ 07:27:26
URL: http://nueva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0