Dagen

*gäsp*
Ska lägga mig strax (på riktigt tror jag)
Inte klockan 22, men 23 borde jag iaf lägga mig. 22 har ju precis alla program slutat och då måste man data lite och borsta tänder, ta ut linser och allt sånt jobbigt.

Idag tänkte jag hinna till Öppnis innan Noa skulle sova (han vaknade 8) men det hanns inte. han somnade i vagnen på vägen dit.
Men Hanna och My följde med så Noa fick sova utanför, men han sov inte länge som tur var.
Vi lekte där och stängde sen (Petra med Levis och Ida med Love var också där), sen hamnade vi på Café Oscar, som man alltid gör med dom där tjejorna ;)
Jag delade en kycklingmacka med Hanna, det blir ju billigare så :P

Sen drog jag och Noa till sjukhuset för mitt sista besök hos psykologen :D (iallafall för nu, man vet ju aldrig vad som händer sen..tex när jag ska sluta med medicinen)
Och på tal om det så måste jag ringa läkaren och prata om att sluta med medicinen (när och så).

Sen fick jag hjälp på Telia med iPhonens internet. Det var visst ett S som saknades i adressen man kopplar upp sig på :/  Konstigt eftersom man inte skriver in det själv, utan det finns redan där..Kanske man råkat vara där å klicka.

Jag är så förälskad i min iPhone ♥
Jag har inte gjort mycket med den, men den är så kul! Jag kan sitta på internet när jag är ensam med Noa utan att han kommer å drar i kläderna och gnäller, eller  klickar på tangenterna (river bort dom är närmare sanningen)

Och inget godis idag eller igår!! Wiii jag är impad av mig själv!
Nu ska jag bara försöka hålla det fler dagar också.



Postat av: moster

Wow vad fin sida du hade;-)

2010-05-05 @ 09:30:41
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: nina

jooojoo men din mamma har ju en ny bil;P nån vill säkert hjälpa ? samtidigt kanni ju komma o se vårat nya hem som är så långt borta :D

2010-05-05 @ 09:43:26
Postat av: Eva

nu när du skrev att du vart utan godis i 2 dagar..så blev jag jättesugen på godis =/ sånt där godis man plockar själv och lägger i en påse..åhh så gott!!

2010-05-06 @ 20:12:20
URL: http://fonmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0