Asså det här fina vädret

Det får en att må bra :)
Och får en att vilja supa :P

Var ju ut med Hanna igår.
Satt hos henne och Peter en stund, sen gick jag och Hanna till Hannas kompis Sanna, där var hennes sambo och en kompis.
Vi tjejer drog sen vidare till Arran, på Rockabillykväll :D
Vi dansade massa.
Sen kollade vi in på Ferrum också, och ingen i kassan så det blev gratis :P
Fast vi hade nog kanske fått gå in gratis iallafall, vi båda har ju jobbat där (visserligen ett tag sen men det borde inte spela nån roll)
Ja, där dansade vi lite till.
Sen var klockan mycket och vi hämtade jackorna från Arran och mötte sen Peter. Tänkte äta på Empes men av nån anledning gick vi därifrån..
Dom gick hem och jag fortsatte hem till oss.
Gick på toa och..sen tog jag tydligen bort sminket..sen hörde jag Noa gråta några sekunder men sen däckade jag på soffan.
Noa skrek visst ett bra tag efter det, men jag hörde ingenting. Sov som en sten jag.

Ont i huvudet på morgonen (jag glömde dricka vatten när jag kom hem) men fick sova vidare i sängen sen, och efter lite frukost och cola var jag pigg igen.

Så har vi varit hos mamma och fått mat idag, och Noa fick vara med mommo nästan hela dagen.

Ja, det var det det.

Nu ska jag packa alla kläder jag ska skicka tillbaka till H&M. Jag måste ha världens konstigaste kropp, för inget passar eller sitter bra på mig :/



Postat av: nina

eller så är det HM som har gjort kläder för såna som helst ska ha anorexia...

2010-05-17 @ 10:28:33
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Katja

Undra om vi är släkt? Inget passar på mig heller... Suck... Igår provade jag säkert 8 par jeans, men inga passade. Dubbelsuck...

2010-05-17 @ 17:11:52
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0