Who is this!??


Det där är jag..men vad är det där i famnen? och vars är vi!?
Det känns som igår vi var där på BB, men ändå har han aldrig varit sådär liten. Han har alltid varit Noa som iaf kan krypa.


Titta en sån liten pyttebebis ♥







Hans fina hår. Som var..mörkt?! Nu är han ju blond




Jag får en klump i magen när jag tittar.
Både en bra klump och en dålig klump.
Jag minns så lite från när han var mindre.. Jag vet inte om dom flesta kanske inte minns så mycket, men han är ju inte ens ett år ännu, och jag minns inte ens när han var pyttebebis. Lite minns jag ju men..inte mycket.

Ändå önskar jag mig en till..typ nu.
Men så kul ska vi inte ha det. bebbe nr 2 får vänta. Noa ska få så mycket tid och uppmärksamhet han kan av oss så länge det går (så länge man kan stå emot det där berömda bebissuget). Det förtjänar han verkligen. och jag med för den delen.
helst hade jag velat stanna hemma minst 1 år till. Men så länge går det inte. Om vi inte ska bo på gatan och äta grus.
Men nångång i framtiden ska Noa bli storebror, och jag ska minnas. Jag ska orka och jag ska kunna köpa det jag vill till mina barn. Och dom ska få ha sin mamma hemma längre än ett år.

Jag längtar dit.



Postat av: nina

nej peka, ingen minns!du kan andas igen.(men jag fattar hur du menar)

stressa inte, vänta med bebbe nr 2 så du orkar själv också!det blir skönare när bebis nr 1 blir över året, dom lär sig att sova och föräldrarna får sova lite igen..

2010-03-14 @ 15:07:50
Postat av: Katja

Jag ska säga dig, att när mina 3 barn näsramt sig ett år, har bebislängtan slagit till med stor kraft. Det liksom är nån magisk gräns, de ska bli ett år, inte vara bebis längre, sen har det avtagit lite, men inte helt förståss. Tycker du gör rätt i att inte skaffa en till nu, mys med Noa, och av att må bättre. Det förtjänar ni båda (alla3) två! Det ÄR tufft med två barn tätt. Att få Ellen när T var nästan 4 var en dröm! Man hann njuta av bebisen, inte som med stackars Tilda. Hon fick ligga på golvet ständigt, och alltid vara nummer två. Inte konstigt hon blev som hon blev... he he...

2010-03-14 @ 17:26:14
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Eva

så mysigt med bebisar..snart är jag där igen =) tiden går supersnabbt med nr 2...

2010-03-15 @ 20:16:03
URL: http://fonmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0