Svar från Reima

Fick svar redan idag från Reima!
Dom beklagade och massa sånt förstås.
Så jag ska bara ge dom modellnummer, och så frågade dom vad jag tänkte som kompensation (jag sa att jag vill ha nåt förstås): En overall till våren kanske? (stod det alltså)

Jaa, det kanske vore nåt.
Eller till nu :S
Tycker overallen redan ser ut att bli lite kort i benen innan vintern är slut.
När vi köpte den så trodde jagabsolut att det skulle passa hela vintern, men inte nästa. Men nu är jag faktikst osäker, men jag hade tänkt köpa nån billig sen på våren om den nu skulle bli alltför trång.

Men nu undrar jag om man kanske borde ta en (eftersom jag nu får en ;) ) som han kan ha både nu och nästa vinter.

Eller hur ska man göra?
Och vilken storlek ska man ta? (den han har nu är strl. 80)



Postat av: nina

Ja!fan vad bra!ta en ny vinteroverall till nästa vinter vettja!dom är ju så dyra ändå.våroveraller som är tunnare brukar väl va lite billigare.

2010-03-12 @ 23:07:03
Postat av: Katja

Skulle nog oxå ta till nästa vinter, typ 92 då om denna redan börjar bli kort.

2010-03-13 @ 19:59:55
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0