Jag kollade faktikst melodifestivalen

Jag brukar inte göra det.
Har inte heller kollat delfinalerna, bara sett/hört nån låt. (Tex Salem)
Alltså..låten är ju bra och han är duktig, men hans röst..!! Den är så himla..ofin, den låter lite töntig, för min smak alltså.
Jag missade 2 första låtarna (var väl pernilla och..jag minns inte) och sen kanske 2-3 sista, så jag missade alltså vinnarlåten.
Så av dom jag hörde så tyckte jag Andreas Johnsson skulle vinna (heter han så? nu blev jag osäker)
Tyckte bara inte att Salem eller Darin skulle vinna..
Trodde stenhårt att Salem skulle vinna, "alla" verkar ju tycka att han ska vinna.

Men Annas låt var ju riktigt bra!
Det var många hundra år sen jag hörde en enda bra låt i melodifestivalen (fast som sagt brukar jag inte kolla så ofta, och när jag kollat så har det alltid bara varit svenska töntiga konstiga låtar).
Och nu var det flera bra.

Okej, mitt första (och antagligen sista) inlägg om melodifestivalen.

För att inte göra inlägget tråkigt för er som inte gillar MF så kan jag väl skriva annat:

Som sagt är vi ju hos mamma. Natten hade gått bra (Noa sov med mamma)
Men när dom skulle lägga sig så hörde jag Noa gråta lite för länge, och jag kunde inte slappna av och kolla tv och inte ens äta godis (då har man riktigt ont i hjärtat!) så jag gick in och kollade vad dom sysslade med. Noa ville inte somna i spjälsängen, så jag gick runt lite med honom, och la sen i spjälsängen och gungade lite tills han somnade, som vi brukar göra hemma ungefär. (Nä mamma har inga gungtassar som vi men spjälsängen är ganska old så det gungade ungefär lika mycket ändå).

Nu bakar mamma bröd och bebben tittar på och äter banan samtidigt. (man måste alltid äta på nåt)

Jaa, och jag har haft det ganska bra jag. Duschat ifred och glott tv och inte gjort nåt speciellt. Lekt med bebben lite förstås så inte mommon ska svettas för mycket.
Fast dom har det ju så bra tillsammans så jag vill inte störa föör mycket :P

Sen ska vi käka kyckling, och jag hoppas Eve kommer snaaart. Jag har lite tråkigt ju.



Postat av: nina

men vafan säjjeru,Salem har ju uuunderbar röst, jag är kär i honom!! annas låt var ju....inte bra!baah hallåååååouu

2010-03-15 @ 10:14:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0