Hos mamma

Jag och Noa är hos mamma/mommo och..ja är.
Vi ska sova här så A får vila lite därhemma, han behöver det.
Jag ska ju åka till Luleå en helg utan Noa, sen helgen efter så åker A med Noa till Luleå och hälsar på Noas fammo.
Så då får ju jag vara ensam, det var dock inte mitt förslag, men sköönt ska det bli!
jag skulle nog vilja gå ut då, men den enda jag känner som super är ju Maria..
Så Maria vill du gå ut med mig på..typ påsken är det väl då? Eller jag menar ta med mig ut..jag har glömt bort hur man gör. Dessutom har jag inga bekanta man kan förfesta hos.

Nå annars får jag sitta hemma och glo tv eller nåt sånt spännade. kan ju vara skönt om inte annat. Lite tråkigt kanske men..

Nu ska jag se vad Noan och mommon gör för hyss



Postat av: Linda

men hur länge skall han vara borta då så vi hinner de lillebusen, och korvarna kan få leka.

2010-03-14 @ 08:09:23
URL: http://www.metrobloggen.se/frumakrevska
Postat av: nina

ha ha ha du är så smickrande "enda som super"..hhaha.

om vi inte är i byn kanske vi kan gå ut och äta eller nåt?mmmmmat jag kanske kan dricka en öl(höhö)

2010-03-14 @ 15:16:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0