Hemma och pank

Typ.
var ju i Luleå med Eve och Malte.
Två nätter på hotell, shopping två dagar. Inte fel alls måste jag säga ;)
Blev massa kläder till Noa, lite till mig. Kalsonger till Dalle. Jättespännande va? Men han blev nog mer än nöjd, det var ju STARWARS!
Noa fick bara pojkkläder :O Massa starwars kläder bla.
Har bilder på andra datorn så jag kanske sätter senare ikväll.
Ja sen köpte jag lite grejer såklart, men skriver inte vad för jag fotade allt som ni får se sen.

Nyss åt vi potatissallad och kååårv, sånadära kryddiga korvar då alltså. Blev så sugen på det när vi var och handlade. Och..rååkade köpa chips..oooops. Jaja, snaaart ska jag försöka att inte äta massa sånt hela tiden.
Men det är svårt när man är..beroende. Säger vi.

Nä nu ska jag bada med lilla pojken.



Postat av: eve

jag köpte inte aaalls godis idag...

2010-03-29 @ 20:40:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0