Dumma jävla granne!

Grannen snett nedanför oss festar ofta. Har hög musik ofta. Spelar Band hero ofta (trummor), spelar guitarhero ofta, och har börjat spela elgitarr nu också! Och så är det nån som sjunger samtidigt.
Det kan ibland vara massa folk i trappen som skriker bråkar och stökar.

En gång hittade vi en tom hamburgerbox i våran liggvagn, det stank massa hamburgare i vagnen kan jag lova.
(Detta var efter att han hade haft fest, så jag satte lådan på hans "brevställ" som man har utanför dörren.)

Nu när jag gick ner till tvättstugan hittar jag våran dyra fina vagn uppochner i farstun!
Den verkar inte vara trasig eller nåt, men det är ett streck med färg på sufletten :(
Sen låg det massa tobak och ett papper till en gigarett precis bredvid, så jag vet inte om det låg i vagnen..

Jag blev så jäkla arg så jag hade lust att plinga på och skälla ut honom!
Men sånt kan inte jag göra.
Sen är det kanske inte han själv, men isåfall nån av hans polare, men det skiter jag i!
Och jag vet att man eg inte ska ha vagnen i farstun, men det är ju en trappa ner till barnvagnsförrådet och jag tänker inte förstöra vagnen genom att donka upp och ner den för trappan varje dag!
Nu satte jag ner den dit för jag kommer inte ha vagnen i farstun mer.
Då blir väl alla andra grannar glada. Men inte jag, och inte Noa som får en mamma som kommer bli arg varje gång jag ska ta ner vagnen.
Men jag får nog använda nån annan vagn om jag nu måste konka den ned och uppför massa trappor.
Har bara en annan sittvagn, men det finns inget liggläge, bara viloläge.
Så om inte KBAB fixar nån såndär ramp så får vi antingen flytta eller köpa en till vagn.

Hädanefter kommer jag ringa Securitas varje gång han väsnas och skylla på att Noa inte kan sova. Spela roll om det är dag, kväll eller natt. Han ska fan inte få låta om inte vi får ha våran vagn ifred!!



Postat av: Tofva. Rosa Prinsessa

Men usch vad hemskt! Vissa människor är ju bannemej helt körda i huvudet! Ramlade in på din bloggis. Den var rosa och fin! Kramis

2010-03-21 @ 23:08:19
URL: http://tofva.blogspot.com
Postat av: Lisa M

bra sagt ! jävla skit granne. smäll vore han få ! nog ska man väl få ha sin vagn, eller vad man nu har, ifred...

2010-03-22 @ 08:50:31
Postat av: Nina

Ja det är väl bara att ringa securitas.



Hahaha det var det sämsta argumentet jag hört för att få flytta eller köpa en ny vagn.. he he he heeee

2010-03-22 @ 08:54:25
Postat av: Lina

Vad är det för jädra nöt? Gud vad less jag hade varit!

2010-03-22 @ 14:04:29
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0