sommar! sommar! sommar?

Det är ju sommar. Men ändå inte.
Det är ju kallt som vintern, eller säkert kallare än på vintern på vissa ställe.
Känns ju verkligen inte som att det ens kommer bli varmt på hela sommaren.
Vi får väl hoppas på dom där två veckorna som det brukar vara varmt och somrigt här i Kiruna.
Är less på kylan :( Visst behöver det inte vara jättevarmt och soligt hela tiden, men när det är 5 grader blir man fan jävligt less och nästan deprimerad..och så massa blåst på det också.
Fyfan.
Inte blir det bättre när man tittar på andras bilder när dom sitter i solen, badar, går med linne..

Nää nu får det faktikst ta och bli lite varmare!
Och inte får man åka på nån varm semester heller :(
Tänkte ju åka till Katja å co nån vecka i sommar om det passar dom, men nu blir det inte så (pga ekonomin såklart..) Trist. Jäkligt trist.
Vi kommer väl kanske åka till Luleå nångång när Andreas har semester, men där vet man ju inte heller om det är så himla varmt, och sen finns det inte så mycket att göra där heller..iaf inte för mig, och nån stor shoppingbudget lär det ju inte bli heller.

Usch jag vill bara trycka in mig och Noa i bagaget på Sams bil när dom drar hem..

Usch isch, jag brukar inte klaga så mycket på vädret (eller?) men nu känner jag mig så less på Kirunas "sommar"!

Hade ju mössa, fingervantar, munkjacka plus vanlig jacka idag, och helst hade jag velat ha långkalsonger också :S



Postat av: eve

Är oxå jäkligt less på vädret. försöker att inte tänka på det för mycket, man kan ju inte påverka det ändå. vi får säkert några varma dagar i sommar iaf

2010-06-22 @ 23:49:47
URL: http://nueva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0