Min hemhjälp imorse. Har varit väldigt se...

img_0291 (MMS)

Min hemhjälp imorse. Har varit väldigt seg idag. Somnade sent igår och fick stiga upp klockan 6, det var ett tag sen han vaknade så tidigt. Men jag tror det är för att han sov så länge under dan. Oc tyvärr har han sovit mycket idag också men nu får jag försöka lägga mig tidigare så jag inte behöver vila på fm.  Var hos Nina tidigare och när jag var hemma så kom Eve och nu är Elias här medans hans föräldrar är å handlar. Skönt för båda parter :P Dom får nog börja lämna honom här fler gånger när dom ska handla. Så kan barnen leka och jag slipper ;)




Postat av: Katja

Väldans vad barnarbete ni tvingar honom till!! Söt ät han iaf. och jag längtar efter att få träffa honom!

2010-06-07 @ 19:49:34
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0