Lat och fet

Nä, jag har inte skrivit på länge, har inte haft lust och inte tid.
Sov ju hos mamma några nätter förra veckan, och var helgen i byn. Kul men lite jobbigt..
Och Silas dop var vi på i lördags, ute i solen :D Det var så himla fint och skönt.
Noa trivdes som fisken i vattnet, som jag skrivit förr så älskar han att vara ute!
I byn fick han också vara ute massa med sin älskade Elias och älskade mommo. Måste vara hans 3 favoritgrejer i hela världen (näst efter sin mamma och pappa då förstås ;) )
Han tjatar måånga gånger om dagen om ia och bmm. Tex så pekar han ut och säger ia, eller tar sin jacka och säger bmm.
Och sen tror han att han är två år redan..Känns verkligen som att han är i trotsåldern..ibland är ALLT man gör fel.
Och tar man bort nån grej eller tar bort honom nånstans ifrån så blir han störtarg!
Klär man på eller byta blöja kan han ibland skrika så han kräks. Himla unge!
Men ibland går det bra utan för mycket krångel iaf som tur är.
Ibland drar man sig från att göra roliga saker med honom för att jag vet att han kommer bli så ledsen när man måste gå eller när det är nåt han inte får göra :(
Öppnar jag balkongdörren så blir han först jätteglad men arg för att jag inte sätter honom på räcket (vi bor på bottenplan om någon undrar ;) )
Går man ut blir han arg när man måste gå in.
Tar man ut honom ur vagnen en stund när man är nånstans blir han så arg för att han måste sätta sig igen, då är det ju lättare att bara låta honom sitta i vagnen hela tiden istället :/ Om han nu är nöjd där..

Sen tror jag hans humör kan ha att göra med alla tänder som håller på att komma. Har nog sett minst 2-3 stycken som snart kommer upp.
Får se om detta ska hålla i sig nu eller om det blir liite bättre..

Och till helgen blir det bröllop!
Och jag har äntligen hittat klänning(ar) :D
Har provat och lagt undan (men bara till idag) 3 stycken på Lindex, sen var det lite rea på 2 klänningar som jag provat på Kappahl för ett tag sen.
Får se vilken det blir. Men nu slipper jag tänka på att hitta nån iaf :)

Nä, nu ska jag försöka att inte sitta här för länge så det inte blir så sen kväll..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0