Jaaa!(?)

Ooo, nu är jag lite pirrig i magen..
Tror jag och Noa kommer åka ner till Katja i slutet på juli nångång :D
Flyget var billigare än vi trodde så jag tror det ska gå.

Så får vi försöka snåla med pengarna nu innan bara.
Hade varit kul att kunna shoppa lite där också men det får vi se hur det blir med det.

Ja jag får väl börja skriva packlista redan nu då :P
Har ju packlistan från när vi var på bröllopet så jag kanske bara behöver lägga till "lite"..
Bättre att ha med sig för mycket än för lite ;)

Nå men annat då..
Natten var inte kul.
Noa vaknade och jag trodde det var morgon så jag bad Andreas gå å hämta honom, men sen kollade jag klockan.. 2! sen var han vaken till 4.15 :/ och steg upp vid 9
Men jag sov ännu mindre pga min dumma dumma näsa!
Som bara snorar och är täppt hela tiden!
Så vaknade jag innan han vaknade också.
Sen när han vilade på dagen trodde jag han skulle sova länge, men det blev bara 50 min kanske, jag sov 30 min kanske, men sen låg jag och halvsov så gott jag kunde efter att han hade vaknat :P

Andreas hade glömt sin spruta hemma så vi knallade till hans jobb, och handlade på coop sen.
Köpte svenska jordgubbar! och dom var inte svindyra heller. De enda svenska jordgubbar jag sett har kostat 50 spänn! Dessa kostade 30.

Sen var vi till Nina en sväng och sen hem å laga mat. Palt.

Och så..var det inte så mycket mer. Har kollar flygbiljetter och sånt.
Imorgon får vi se vad vi gör.
Kanske upp på stan och köpa alkohol och hälsa på Hanna, var ett tag sen vi sågs ju.

Nu ska jag försöka slita mig från datorn hörrni.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0