Vet inte

Jag vet inte varför.
För allt kaos?
Det blir som en ond cirkel..
Men snart blir jag ensam i 5 dagar.
5 dagar utan min bebbe?! :S
Usch usch, så länge har jag aldrig varit utan honom.
Men jag tror det är ett väldigt bra tillfälle.
Jag får vila och sova och..vila.
Så måste jag försöka få nån ordning bland alla saker här.
Allt ligger huller om bullar och på fel ställen..Trots att vi slängde hur mycket grejer som helst finns det massor.
Nä, lite ordning och reda gör nog gott.

Sen vill jag väldigt gärna bli av med massa saker och kläder fortfarande..Samt kartonger ;)

Men det mesta kommer åka upp på vinden så jag slipper se sakerna. Sen glömmer jag väl bort dom.
Men Eve vi måste ha nån loppis sen! Tänk så mycket grejer man har som ligger och skräpar som man inte vill slänga.
Det som blir kvar får väl åka till Röda korset och Bumerangen.

Nej idag måste jag komma i säng tidigt. Kanske jag inte känner mig som en zombie imorgon. Bara som en sengångare.



Postat av: Katja

Vart ska bebbe åka?

2010-07-09 @ 01:32:11
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0