Semester!

Semester är det bästa som finns!
Jag har ju förstås inte semester. jag är samma gamla mamma hela tiden :)
Men när mitt barns pappa har semester är det såå härligt!¨
Jag får ligga i sängen på morgonen när jag är jättetrött! Måste vara det skönaste som finns.
Att få ligga kvar i sängen fast lilla underbaringen är vaken.

Jag börjar få lite sådär ångest över GBG-resan.
Vore ju normalt att vara nervös över själva flygresan och så, men neeej jag oroar mig för packningen :/
Haha, denna packningen..jag har nåt fel i huvudet tror jag.
Jag skriver ju lista (oftast låångt i förväg) och drömmer alltid "mardrömmar" om att jag glömt delar av eller hela packningen hemma. (Det har jag skrivit förut).

Vad behöver jag ta med som jag inte tänkt på än? (för ni vet ju säkert vad jag skrivit redan va?)
Jaa, jag vet att det mesta går att köpa. Men jag hatar att behöva slösa pengar på resan på saker som man redan har hemma förstår ni.

Ska bli kul att åka dit. Säkert jobbigt, men kul. Där har man iaf massa barnvakter :) Både stora och små.
Sen hoppas jag på att träffa Linnea och kanske några sjalbarnare!
Skulle ju på sjalträff senast jag var där, men vi lät Noa sova när han för en gångs skull sov länge, så det blev inget av det.

Får se vad man hinner med. Hade velat stanna där längre, men jag vill hinna vara hemma med A innan han börjar jobba igen, och så får syster med familj också det lite lungt och skönt ett tag ;)

Nya nappar till flaskorna skulle Noa behöva..köpte dom största sist men han verkar inte gilla att det kommer så mycket.. vad mer behöver jag köpa?
En vagn va? En såndär bugaboo eller hur? Va, behövs inte!? Det gör det väl! Eller??
Nänä, ni är konstiga.

Jaha så ska vi se om man kanske somnar lite tidigare idag då. Så jag kanske inte måste ligga kvar i sängen på morgonen.



Postat av: Eva

jag har köpt en phil and teds sport..ville ha en liten och smidig syskonvagn =)

den går ju även att anända som enkelvagn sen när milo inte behöver åka vagn längre...

2010-07-19 @ 14:19:59
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter mysigt :) Har både babybjörn och sjal. Ha så trevligt i GBG! Föressten har du fått dagisplats?

2010-07-19 @ 14:49:47
URL: http://mammapappalevis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0