Ensam dag 2

Nu är det kväll redan.
Idag har jag inte gjort mycket.
Somnade först vid 5 igår, och steg upp vid 11-12.

Gud så underbart skönt det är att vara ensam!
Jag har inte mått så bra senaste veckan så jag behövde verkligen det här just nu.
Men så jag saknar mina pojkar..helst den lilla.
Han är så fin å gó.

Sen har jag bara varit hela dagen. Blev lite rastlös och tänkte gå till Eve lite tidigare (skulle dit å äta) men hon svarade inte.
Men sen promenerade jag till stan, hämtade ut paket från H&M på OKQ8, och sen till Eve.
Kom därifrån för ett tag sen, blev en sen middag där, gott var det som vanligt när Jonne lagar mat.

Nu sitter jag här i soffan och datar och kollar tv samtidigt.
Ska nog försöka att somna liite tidigare än 5 ikväll. Kan ju inte vända på dygnet för då kommer jag ju bli galen sen när jag inte är ensam mer.

Fint väder har det varit så det var jätteskönt att promenera, och gud så mycket lättare det är utan en vagn och bebbe :P

Som vanligt kommer jag inte på nåt intressant att skriva om..


Har ni förresten sett dessa:

Hello Kitty-bindor och trosskydd. haha.
Hade jag använt sånt så hade jag definitivt köpt dessa :P
Lite kul tycker jag.



Postat av: Katja

ha ha, måste nästan köpa bara för att se hur de se rut innuti! Anväder ju inte sånt jag heller.

2010-07-12 @ 18:05:44
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0