Ensam dag 1

Noa somnade ju tidigt igår. Inte bra.
Han vaknade några gånger, men somnade om efter lite klappning.
Sem vid 1-2 nångång vaknade han..och somnade inte om, eller jo han somnade om hundra gånger men vaknade lika fort som han somnade.
A var uppe först och försökte söva..sen tog jag över. Han ville sova men kunde bara inte somna, han var jättetrött men det gick bara inte så till slut var vi uppe en stund.
Sen när han ääntligen somnade var klockan 3, och vi skulle upp 4.30 allihopa så dom skulle hinna till tåget.
Jag sov i soffan dom sista timmarna, och Noa vaknade först när jag la honom i bilstolen.
När dom åkt så tröstade jag mig med lite tv och sov sen till 10, men låg å halvslumra till 12.
Glodde tv tills Eve kom strax innan 15.

Har vart på coop och köpt mig en fryspizza och lördagsgodis plus en tvåliters cola :P
Här ska supas vettni!

Nu är köket rent och städat!
Kanske försöker ta lite i tv-rummet idag också så man kan slappna av och kolla nån film eller nåt.
Bäst att försöka få färdigt alla rum så fort som möjligt, men om jag känner mig rätt så kommer det ta alla mina ensamdagar att få iordning.
Toan känns omöjlig! Behöver nån förvaring där. Jag såg en liten byrå på bumerangen för ett tag sen som nog skulle passa bra, och bara 80 spänn, men jag vet inte om den är kvar.
Kanske får gå å kolla där nån dag under veckan så kanske nån snäll människa vill köra hit den.. Eller så väntar jag på mamma ;)
Hon är väl i fjällen eller nånstans, men jag vet inte när hon kommer hem ens.

Nä, jag ska faktikst börja med tv-rummet medans pizzan ligger i ugnen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0