Guuud

Det är bara massa skrik när han blir trött.
Han skriker, vrider sig och slänger huvudet bakåt.
Jag fattar inte varför?!

Önskar nästan att han ville amma lite..
Har inte provat på ett tag men han kommer bara skrika som vanligt så det är lika att inte ens försöka.

Jag blir galen på honom. För att inte tala om Andreas (ja nu tänker jag vägra skriva Dalle). Det är ju han som fått ta Noa när han varit gnällig, när han ska sova, på natten osv.

Hoppas verkligen natten blir lite bättre än förra.¨
Och nu var det jag som sövde Noa :O

Och han har ju bara sovit den där 15-20 min sammanlagt på dagen idag. Han var/är nog skittrött, men olyckligtvis så har det inget att göra med hur han sover på dan eller natten.

Ska äta några karror sen går vi och lägger oss.



Postat av: Tant Ulrika

Tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu ikv dratt i gång en ny kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_31.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin bok & leksaksbutik =)

2010-01-31 @ 22:56:51
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Lisa M

jobbar natt var femte vecka tror jag det blir...

2010-02-01 @ 14:05:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0