vinkevink!

Lilla Noan kan vinka :D
Lite gulligt. vinkar bara med fingrarna, min lilla plutt.
Och tanden är dum. så dum att Noa blivit alldeles röd i rumpan. (ja av allt bajsande som ni kanske förstår)
Igår när vi promenerade till Nina så gnällde och skrek han i vagnen och när vi kom fram skrek han fortfarande och jag tog bort blöjan och han var skitit och rööödprickig. Ajaj vad ont han hade, han fick gå naken och pinkade på golvet..
Lilla Silas var liten och söt. och liten.
När vi skulle gå hem så stack jag mig på overallen?..!
Det var visst bara en symaskinsnål inne i ärmen!! :O
Fyfan vad jag ska (eller kanske Andreas..haha) skälla på Reima och vi ska ha flera miljoner penkisar!
Jaja vi får väl se vad dom säger, men nåt borde man väl få? Flrutom en ursäkt då..

Nu väntar jag på att den där sömntutan ska vakna så vi kan gå å leka på ÖF, men han verkar sova gott.
Han har ätit 2 ggr på natten, och vaknat några gånger till, och stigit upp 6.30, så han somnade redan strax efter 8 igen.
Jag som skulle tiidigt tiidigt till ÖF. Jaja, nu är det inte jag som är lat och vill sova eller är sölig.

Kanske ska börja äta frukost så han vaknar (han vaknar alltid när vi stökar i köket)



Postat av: momm

vinke-vink bommbodibomm-bommbodibomm....till noa

2010-02-11 @ 09:20:49
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Stackars liten sötnos! Hoppas tanden snart slutar vara elak. har har vi nog också en tand på G, men vågar inte säga säkert än ;)



Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!



Jag önskar dig en fin kväll!

2010-02-11 @ 21:05:07
URL: http://etthustilloss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0