tråk

För jag har inga nya bilder att sätta hit.
Kanske har ett par i kameran men jag orkar inte ta fram den från skötväskan.

Idag var jag på stan med mor och syster och 2 småkillar.
Min lilla kille fick en ny overall av sin mommo. En svart. Jag tyckte han skulle ha röd, men den var konstig.
Jag och Eve fick fika istället för overall, och Malte fick ingenting av sin mommo stackarn.

Sen åt vi thaimat hos Eve och Jonne, det var goooott, som vanligt.
Sen grejades det hos dom.
En spjälsäng kom upp och datorn bytte rum, och Noa var varm för det kommer nånting vitt litet i hans mun!
Den tredje vita!
Och lite krypning har han börjat med. Men det går så sakta så då blir det ålning igen.
Så han kanske börjar krypa ändå :D Det är så gulligt när bebbor kryper ju.

Och somnade gjorde det febriga lilla barnet strax efter 21. Får se om han sover bra inatt som förra natten. Alltså hela natten.

Imorgon blir det nog mat hos mamma och nästa vecka blir det bvc, sjukhusbesök för mig, och ÖF tror jag.

Jag dricker sista klunkarna cola från mitt glas, och ska bara klicka lite sen sova.



Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 @ 13:23:34
URL: http://voffsen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0