Skönt

En skön dag har det varit.
Noa har varit ganska lugn.
Vi steg upp 6.30 och jag trodde Noa hade sovit hela natten..men det hade han tydligen inte.
Inte vaknat förskräckligt många gånger, men kanske 4, men jag har inte hört ett smack! :D
Iaf inte vad jag minns. och jag hörde inte heller när Andreas klocka ringde.

Sen sov Noa 1,5 timme, och det gjorde jag med.
Tror jag skulle vara otroligt trött hela dagen om jag inte fick sova lite till.

Imorgon kanske det blir öppna förskolan om nån nu vill följa med förstås. Ensam vill jag inte gå.

Jag är så himla sugen på godiset som blev kvar efter lördag, men det är typ bara massa choklad, och jag min dumming tog alla lactrase på lördag, och sen var dom slut. Så inget godis igår, och idag skulle jag köpa tabletter när jag var på apoteket men såklart glömde jag..
Jag vill äta min Kinder Maxi! Åh, den är så god..
Men jag äter litegrann ändå..och hoppas på att jag inte får ont i magen.

Okej, jag hade inget vettigt att skriva så jag tror jag slutar nu.



Postat av: Katja

Blir så glad att höra att det ändå går lite framåt för er! Bakslag kommer komma hela livet, men att han ändå sover hyfsat, och att DU kan sova fast han vaknar är ju finemang!

2010-02-02 @ 08:44:56
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: mossa

öppnis!! det låter kul! noa kommer nog att gilla stället! mycket att kolla in där för en nyfiken bollkalle!

2010-02-02 @ 20:17:57
Postat av: heli

Aha.. Skönt att höra att de är fler.. men ändå inte du kanske förstår vad jag menar :) . Bara hoppas de snart går över.

2010-02-02 @ 20:19:19
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Handtaget behöver man inte ha om man inte vill. Alva verkar få ut en hel del vatten ur den då de alltid rinner längs hennes tröja när hon dricker :)

Vi har två andra pipmuggar med men de är totalt värdelösa. Alva får inte ur något ur de för man måste suga så hårt. De är såna vanliga som man köper i ex en mumin serie med tallrikar och bestik.

Denna är även spill säker så de är toppen.

Bara att testa och se. pippmuggen är mjuk så de är inte alls så där hård som många andra kan vara.

2010-02-03 @ 09:36:13
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ahmenhejsan! :)



Tack så mycket för tipsen! Det är ju jättesvårt att veta vad som är nödvändigt och vad som inte är det! Och när IKEA är långt borta så orkar man fan inte åka flera gånger. :)

2010-02-03 @ 22:30:06
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo, och chefen säger två månader innan! :/ Taskigt värre.



Jag tycker det är jättesvårt att veta. Får väl säga till sista december till att börja med då sen får man se! :)

2010-02-03 @ 22:50:09
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0