ööötrööött

Är så himla trött så jag inte ens orkar lägga mig.

Vi skulle gå på stan och fika, jag bebben och fadern till bebben.
Fast först gick vi på apoeket och Lindex och sånt kul, och när vi väl skulle fika så var det proppfullt på café Oscar.
Samma på Rost..så vi gick till Interflora och pratade med Therese och väntade på att det skulle bli nåt bord ledigt på fiket, men icke. Vi orkade inte vänta mer så vi gick till Kupolen och åt hanburgare istället.
Sen tappade vi Noas vante, men den blev upphittad till slut.

Sen har vi storshoppat på Coop.

Å nuu orkar jag inte mer. Har ju ändå inget vettigt att skriva.
god natt



Postat av: Emelie, Elliotts mamma

haha.exakt! tack de låter bra de, har blivit lite rörigt nu när man börjat o jobba igen, bara de är en omställing..man orkar ju knappt nåt..hihi! men förhoppningsvis så blir man piggare i mitten av veckan kanske? kramis

2010-03-01 @ 18:23:55
URL: http://emlisch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0