mommooooooooooooo

Noa behööver sin mommo säger han.
Det är inte aalls jag som behöver..nejnej.
Förra veckan var hennes bil paj, men A var ändå hemma så det gjorde inte så mycket.
Och idag (hon brukar vara med Noa varje torsdag) så hade jag helt glömt bort, och A jobbar sent så jag hade planerat att våldgästa Eve och äta där, men så kom jag på att det är tooorsdag!
Ringde mamma men dumma bilen var sönder igen! Dumma bil, men hon skulle väl ha honom ändå, men lite senare.
Jag kan ju skicka honom med bussen istället? Jättebra och sen kan mamma skicka tillbaka honom med sista bussen, och så somnar han där och fortsätter sova hemma hela natten sen.
Det tycker jag låter jättebra.

Nu kom huliganen, som för övrigt har slutat åla, och kryper eller rumphasar istället :P

Jag är så trött så trött. Noa steg upp 6 (fast jag sov lite mer) och så fick jag inte honom att vila förrän 10, och så sov han 30 min. snarkelipuu!



Postat av: mommooooo

vänta bara, när min nyafinabil kommer! då kommer jag mycket ofta!

tänk vad beroende jag är avbilen....hojja egentligen!

2010-02-18 @ 13:13:10
Postat av: Katja

Kul med krypbebis!!

Ja, T har precis börjat spela innebandy. Jag kommer in på länken i min blogg, fast den är seeeeg... Annars, kolla solresor och Hane hotel family resort nånting.

2010-02-18 @ 17:35:19
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Hallå.. Jo efter att ha provat inne en stund så tänkte jag att jag skulle klä på henne och gå ut en sväng men just då kom mina föräldrar med mat åt mig så de blev inte av. hon blev lite piggare när mormor och morfar kom så hon somnade nyss för natten tror jag. Så de blev inte mycket till sömn i dag inte. Men de med vagnen är en bra grej att testa annars och ska nog göra de redan på en gång nästa gång för hon sover bra i den . Men de har ju aldrig varit några problem förut med sängen.. men men

2010-02-18 @ 19:38:20
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe! Sista veckan har jag läst DATA överallt!! :S

2010-02-19 @ 09:25:45
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

hejsan!

Ville du ha hjälp med en ny design? maila i så fall över lite bilder o önskemål om hur du vill ha de =)kramis

2010-02-21 @ 12:05:09
URL: http://emlisch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0