Tråååk

Sitter i soffan och har tråkigt! Tror ni Noa vaknade inatt? ATT han gjorde! Precis som jag förutspådde så vaknade han 4 timmar efter han somnat, precis som senaste nätterna. Men som tur var så somnade han efter en kvart och vaknade på morgonen vid.. 8? Jag har faktikst ingen aning när han vaknar nuförtiden. Iaf inte om han vaknar efter att dalle stigit upp. Jag ligger ju och sover/halvsover då :P eftersom jag Hade svårt att somna igår (höll precis på att somna när Noa vaknade vid 2.30 och somnade väl efter 3 nångång) så jag vilade en stund på dagen när Noa gjorde det. Sen tog jag koffeintabletter och.. Ringde massa samtal :O Nu hoppas jag på jobb i januari och på att det fixar sig med dagisplats :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0