Såndär 30-dagars blogg?

Funderar om jag också vill skriva om en grej varje dag i 30 dagar. Men jag kanske blir less efter några stycken och skiter i det sen? Hmm.. Ja jag är lat, det vet jag ;) Nu ska jag fortsätta kolla byggfällan för första gången. Nu har vi fått tillbaka playstationet så Noa kan ha på sina filmer där ist för i tv-rummet.



Postat av: Sandra

Näe dom sover i varsin säng sen typ 3 veckor tillbaka. Dom stökar och bökar så mycket när dom sover så då var det bäst att dom fick sova i egen säng, men dom har sovit i samma säng tills dom var 6 månader :)



Jag fräser först på bacon tärningar och färska champinjoner som jag skurit i mindre bitar i en kastrull, häller av fettet och rör sen ner creme fraiche. Låt allt bli varmt - klart! Det är riktigt gott! :)

2010-12-03 @ 21:59:48
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: eva

gillar noa att titta på film ? milo han har ingen ro till sånt alls. han är i princip bara stilla när han äter och sover..

2010-12-04 @ 18:16:52
URL: http://fonmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0