Lovefilm

Jag är ju med i Buzzador som många av er kanske vet.

Nu har jag kommit med i en kampanj där jag får prova på Lovefilm i en månad.
Jag får först 2 filmer, och när jag skickat tillbaka dom får jag 2 nya :)

Jag får även dela med mig av erbjudandet till er :D
Så vill ni också prova på Lovefilm (med tusentals filmer att välja bland) så säg till mig så ska ni få en kod.
Men man måste komma ihåg att avsluta medlemsskapet inom en månad, om man nu vill det.
Annars gör man ingenting så fortsätter man få filmer. Det kostar allt från 49-249kr/mån beroende på vilket paket man vill ha. Alla paket kan ni se här.

Jag har ännu inte fått mina filmer, men jag kommer skriva om dom här sen så får ni se.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0