Jag kan inte låta bli!

Om nån har nåt problem, eller om nån bara skriver om nåt som kanske inte funkar eller..bara skriver om nåt..
Så kan jag faktikst inte låta bli att kommentera, varken i bloggar eller irl (okej inte alltid irl eftersom jag inte alltid är så bäst på att formulera mig :P )
Men alltså..jag tror inte att jag vet bäst. Jag gör inte det.
Jag vill oftast bara säga vad jag tycker. Jag måste liksom.
Annars sitter jag och tänker på det i flera dagar (okej inte alltid i dagar men ni fattar)

Ibland tycker jag att jag får till det ganska hyfsat, så det inte ska låta som att: Jag kan det här bättre än dig, gör som mig istället.

Om jag tex ser nån som har en babybjörn..så kan jag faktikst inte låta bli om att tipsa att det finns skönare (bättre) selar/sjalar.
Eller om nån säger att deras barn är för stort för att bäras i sele (och dom har oftast bara burit i babybjörn) fast barnet knappt en blivit ett år.
Sen vet jag ju inte om det är för att dom helt enkelt inte orkar bära barnet. Alls. Eller om dom bara fått ont i axlar/rygg av selen.
Jag orkar tex inte bära Noa, alls alltså. Kortare sträckor kan jag, men jag får så himla ont i fötterna (plattfot) och sedan benen (kommer oftast på kvällen/natten, inte bara av att bära utan också av att gå mycket).
När han var mindre så var det inga problem. Eller det hade inte spelat nån roll för jag var tvungen att bära honom iallafall.

Ojdå, detta inlägget skulle inte handla om att bära, även om jag tycker det är roligt att berätta om det :)

Förlåt alltså om jag "tipsar" för mycket. Det är inte personligt. Eller jo, det är en personlighetsstörning ;)

Nä men alltså så ni vet. Jag tänker för mycket.

Men också är det så att jag läst mycket om just barn (för det är oftast kring barn jag kommenterar) och haft mycket barn runtomkring mig. Jag ville ju ha barn redan som 14-åring, och skulle ha typ 10 barn också!
Var medlem på Familjeliv.se låångt innan jag fick barn ;)

Man kan väl helt enkelt mycket om det man tycker om :) Jag gillar att veta allt som har med barn att göra.
Vagnar tex ;)
Och genom sjalbarn.se har jag lärt mig mycket om sjalar och selar, men även myycket annat förstås. Mycket bra saker, vilket man eg inte kan säga om familjeliv :/



Postat av: nina

mm men skojar du du är ju psykisk sjuk när det gäller dina sjalar du borde få tabletter med hello kitty märke på varje morgon så du stabiliseras

2010-12-27 @ 23:15:50
Postat av: Ida

Jag tipsar också alla om sjalar istället för babybjörn. höhö

2010-12-28 @ 07:27:49
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: mårmårr

man kan ju skriva: jag tycker...si å så, det betyder ju inte att den andra SKA göra lika...åsikter är fritt o smaken är som baken=delad

2010-12-28 @ 19:55:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0