Inget speciellt

Jag tänkte sätta in bilder från kameran men. Datorn blir sär då.
Måste starta om för att kunna ladda upp bilder.
Vet inte om det kan vara Vista som förstör alltihop.
A ska nog sätta in windows xp till mig istället. Efter det hoppas jag det blir bättre.

Idag har det inte hänt så mycket.
Noa har gjort massa hyss på morgonen medans vi andra låg i sängen och halvsov.
Bla var han på databordet och sorterade om pappas Star wars-kort..
Sedan hittade vi bröd över hela lägenheten inkl sängen..
Alltså hela sängen var smulig och jag låg på bröd!
Jag fattar inte hur jag/vi inte kunnat vakna!
Har inte bytt lakan, men det behövs. Verkligen.

Så vi fick köpa mer bröd. Men vi behövde ändå välling.
Tog pulkan till Coop och Noa höll sig lugn både på dit och tillbakavägen :D
På Coop fick han åka en bilkundvagn, där satt han också nöjd tills vi kom till kassan.
Men han börjar bli för liten för sin babypulka.
Men vi hoppas på att Tomten kommer med nåt nytt att åka på ;)

Jag kanske borda packa in paket nudå?
Har ändå inte så mycket att göra på datorn och på tv:n är det ju inget intressant.
Dessutom är klockan inte så mycket.

Jo Noa vaknade som vanligt inatt, vet dock inte vilken tid.. Men han gnällde och skrek hela tiden. Ingen aning om varför.
Men han fick välling (tror jag..) och sen gnällde han väl lite till men jag vände mig om och somnade. Och han med för vid 7 vaknar jag och han ligger fortfarande och sover i våran säng :)
A bar honom till sin säng, men han somnade inte om. Nåja, klockan var ju 7 iaf.

Nä, ska fundera lite på dom där julklapparna nu..



Postat av: Katja

Oj oj, krymper han gossebarnet, när han håller på bli för liten för pulkan! Ha ha!! Ska han få en kälke kanske?

2010-12-20 @ 08:43:23
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0