God jul :)

Ja det är det. En god jul alltså.
Men att jag är trött kan ni lita på!
Halvslumrat i soffan. Hade säkert sovit som en sten om jag bara lagt mig ner.

Vi fick sova hela natten, och nästan till kl. 8 dessutom :D
Så vi steg upp allihopa och tände ljus och lyssnade julmusik medans Noa fick öppna en julklapp.
2 filmer från fammo och faffa, Musses jul och en Nalle Puh film.
Vi åt frukost i lugn och ro.
Jag och Andreas åt tomtegröt, och Noa han fick kexchoklad B) Han hade ju druckit välling nyss och ville inte ha macka. Och det är ju faktiskt julafton :)
Sen kom mamma och hämtade oss och så tog vi en sväng på coop och handlade lite och försökte pumpa däcket till vagnen på ok..men den är död. Slangen alltså.
Det var faktikst inte alls mycket folk på Coop som vi befarade.
Sen kom vi fram till destinationen. Therese med familj.
Där var det god mat, tomte, julklappar och massa godis!
Jag måste ha gått upp minst 5 kilo av allt godis, mat och julmust..

Vad fick Noa då? Ja jag har inte orkat fota, och gör jag det ikväll så orkar jag nog inte sätta in bilderna men det kommer väl här nån dag.

Nu är jag som sagt trött så jag ska väl iaf plocka ihop julklapparna och fota. Sen sova tror jag.

God Jul på er alla :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0