Buzzador

Och ni kan ju självklart gå med i Buzzador själva också!
Där får man prova massa olika produkter och tjänster, utan någon som helst kostnad, helt gratis är det!
Man får erbjudanden och så får man själv bestämma om man vill vara med eller inte :)
Det man behöver göra är att buzza om produkten eller tjänsten som man provar.
Tex som jag gör nu.
Man buzzar vänner, bekanta, eller vem man vill, vars man vill.
Och sen meddelar man Buzzador när man buzzat :)
Här kan ni registrera er: Buzzador Ange gärna mitt användarnamn imsel (där det står: "Rekryterad av:") så dom vet vem som rekryterat er, och så får ju jag några extra poäng där också.
Poängen är bara till för att om det är många som anmält sig till en kampanj så får de som har flest poäng delta i kampanjen.



Postat av: Sofie

Länge sen jag fick ett erbjudande från Buzzador nu... Tråkigt, jag vill också!

2010-12-20 @ 22:12:06
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0