ujujuj

Noa var vaken 2 timmar inatt, men han skulle ändå upp 8.
När han vilade passade jag på att duscha och sitta å surfa. Han sov läänge, men vaknade en dålig tid.. Han skulle antingen behövt vakna tidigare och sova en gång till eller senare för att orka med hela dagen.

På morgonen tyckte han allt var jobbigt..men efter han vilat så var han hur pigg och glad som helst :)
Var på stan och mötte mamma där, så vi gick med henne.
Noa fick vara ute när vi kom hem för han blev så ledsen när vi kom in.
Sen blev han arg och bara låg på marken och skrek.
Men sova ville han inte.. Vi var ute ett tag till tills han bajsade..gick in och han badade i en minut eller nåt.
Sen har han bara varit arg och ledsen och trött..Inget har varit bra.
Lite efter åtta fick jag nog så vid 20.30 så somnade han.. kommer säkert vakna under natten eller vakna jättetidigt, men det får jag ta då.

Nånå, nu har vi kopplat i tvättmaskinen äntligen!
Jonnes pappa var här och kollade och satte i elkabeln.
Sen skulle vi köpa en slang, men vi tog den vi hade fastän den är väldigt stel, och slangen som vattnet kommer ut från måste vara sträckt från ena sidan av rummet till andra sidan där badkaret är. Så man får kliva över slangen när man ska till handfatet :P
Men vi ska skaffa nya slangar så det ser lite bättre ut. Men huvudsaken är att det går att tvätta.
Blir ju bara att man går till tvättstugan när typ alla kläder är slut..haha

Men nu sitter jag och super cola så jag inte råkar somna för tidigt.



Postat av: Katja

Tilda saknar Noa! Ja, vi andra med, men T pratar om honom varje dag.

2010-08-09 @ 22:50:42
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0