Today is a new day

Tror det har blivit strikt lchf idag.
Har känt mig lite mer mätt efter måltiderna idag också :)
Frukosten blev 3 ägg, ganska mycket keso blandat med grädde..ja just ja, 1 glas färskpressad juice, men det var det sista så nu ska jag försöka klara mig utan.

Orkade inte göra lunch (visste inte vad jag skulle göra) så det blev en skål med turkisk yoghurt blandat med grädde plus lite pinjenötter (eller kärnor kanske det heter)

Middag blev:
Fläskytterfilé som jag delade i fyra bitar och marinerade i olivolja och kött och grillkrydda.
Till det gjorde jag baconröra: 2 paket bacon, 1 paprika som jag stekte i smör.
Sen hade vi broccoli till.
Tur att jag gillar broccoli..men tyvärr är det inte Andreas favorit, men han äter ändå.
Finns inte så många andra grönsaker man får äta som jag gillar, typ blomkål, brysselkål..

Nyss blev det 2 finncrisp med massa smör, ost och skinka.

Har varit sugen¨på nåt sött sen middan och tänkte att det går över efter finncrispen..men icke.
Den som kommit på att sötsuget försvinner efter 15 minuter ljuger!
Jag kan vara sugen en hel dag!

Ska se om jag hittar nåt nyttigt gott. Annars får det vara, då borstar jag tänderna istället.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0