Ska sova strax tänkte jag

Ibland känns det bara sådär jobbigt.

Idag tyckte jag att Hanna och My skulle komma hit, men dom hade visst annat för sig, och sen sov My.
Nå får ta det en annan dag.
Imogon åker jag nog upp på stan tror jag.
Får pengar imorgon så jag ska kolla om det har kommit några fina barnkläder på Lindex.
Långärmade bodyn är det lite ont om.
Nästan allt börjar bli lite trångt. (i strl 86!!)
Han kan ju inte hålla på att växa som ogräs nu ju!
Litet tag till kan han väl ha 86.. annars får jag inte köpa från bebisavdelningar (som brukar ha dom finaste kläderna, samt bodyn)
Fleecekläder behöver han, men det fanns inte så mycket kul på Lindex eller Kappahl så jag kollar lite andra ställen. (Tradera och Sjalbarn än så länge) eller H&M

Imorgon får vi se vad det blir på kvällen.
Antingen blir det typ film eller krogen :D
A skulle ha varit ledig på lördag, men han blev tvungen att jobba. Jag hatar när han jobbar lördagar!
Även om det bara är till kl.13 så är det jobbigt. Jag vet inte varför. Kanske för att jag bara sitter hemma å väntar på att han ska komma hem.
Iallafall så ska Noan få sova hos sin älskade mommo ♥
Han tjatar och tjatar om mommo och Elias..måånga gånger om dagen.
När man ska gå ut säger han alltid först mommo, sen Elias.. vaarje gång.
Även när jag säger att jag klä av honom..knäpp unge.
Tittar han ut från fönstret: Ias
Är på balkongen: Ias Ias Ias
Ser nåt annat barn: Ias
Ser..en lekpark: Ias

Jaa, han gillar Elias och mommo :)
Men jag hoppas han gillar mig och sin pappa en liiten gnutta mer iaf.

Nä att jag tänkte sova. Snart.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0