Loppis

Jag och Eve ska försöka få ihop en loppis.
Men jag måste ju börja plocka ihop lite grejer..fast mycket ligger i Noas rum redan, som jag försökt sälja på cc.
Sen är det väl massa smågrejer som ska med som jag måste leta fram.
Ska försöka leta igenom varje liten vrå efter saker som behövs bli av med.
Vi har så sjukt mycket saker som aldrig används.
Eller så känns det bara så eftersom mer än hälften av sakerna ligger utspridda på alla golv.

Måste skruva fast lite skåp och lådor så jag slipper ha allt på golvet, resten får jag tejpa igen..
Så går det när man har en klåfingrig sak som gillar att kasta saker omkring sig, och en mamma som inte orkar plocka varje minut hela dagarna.



Postat av: Emelie, mamma till Elliott o gravid med nr2

hej hej, tack så mkt =) du får nog ta o höra med nån annan, har lite mkt o stå i nu o inte samma ork som jag hade förut tyvärr.. har en design o pilla me till mig själv som visst aldrig blir klar..hehe! hoppas allt är bra? kramis

2010-08-15 @ 09:38:56
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har också tänkt på loppis, och jag tänkte på dej med.jag vill va me på eran låppiis!

2010-08-15 @ 14:18:01
Postat av: peka

Vem är Anonym som vill vara med på loppis då??

2010-08-15 @ 14:25:25
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

anonyma nina

2010-08-15 @ 17:38:00
Postat av: Petra

Åh, en loppis - Vad kul! Mössorna drar han 2-4år. Tyckte dem upp till 18mån var alldeles för tighta.

2010-08-18 @ 10:45:15
URL: http://mammapappalevis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0