Här var det tomt

På både inlägg och kommentarer..

Idag är sista dagen här. Imorgon på morgonen åker vi. Jag och Noa.
Hoppas resan går lika bra eller bättre än hitresan.

Vi har haft det jättebra här. För det mesta bra väder. Lite regn måste man ju ha.
Noa älskar att få springa lös på gården, och det är tur att dom har en så stor gård, även om det kan vara lite jobbigt att behöva springa efter honom så mycket.

Han har bara försökt smita några gånger. En gång ut på vägen (fast bara kvartersvägen eller vad man ska säga) och så in till ena grannen, det var nog mest för att man kunde klättra dit.
För klättra är ju hur kul som helst.
Men bada är nog det bästa.
Han har badat stor pool, plaskpool, i sjön, på utebadet och på gräsmattan...vid regn och med vattenslangen.

Men snart kommer han till sitt tråkiga hem igen. Stackarn, vi hade behövt ha en liten gård för hans skull.
Eller haft mer lust och ork att vara ute mer. Men jag tycker det är så himmelens tråkigt att bara "vara" ute, på tex gården eller en lekplats. Helst när det finns mygg. Det måste vara dom jobbigaste småkrypen!
Usch och fy för dom!
Snart försvinner dom väl i Kiruna som tur är, men då kommer ju kylan förstås. Men det gör inget, jag har fått ha sommar här iaf.

Ska inte bli kul nästa vecka när A börjar jobba igen :( Men tur att jag hinner vara hemma med honom några dagar innan han börjar.

Men nu ska jag nog ta å gå ut jag med. Katja, Ellen och Noa är ute och grejer. Lollo spelar sims tror jag, Tilda är hos en kompis och Sam...jaa antingen är han här å grejar eller så har han åkt nånstans..Man vet aldrig så noga.



Postat av: Anonym

Det är så tråkigt när det ska regna.

2010-08-04 @ 18:12:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0