Ska

lägga mig nu strax.
Tänkte skriva lite i bebbeboken som är helt tom.
Har skrivit upp lite saker på papper, men har inte orkat skriva in i boken, och nu letade jag fram lite mer saker att skriva från bloggen.
Här skriver man ju typ allt :P

När jag gått ute idag så har jag påminnts om att det är snart ett år sen Noa kom till världen.
När vi åkte till BB var det vinter i Kiruna.
När vi kom tillbaka var det äntligen vår! Det var grått, asfaltigt varmt och härligt.

Han kom verkligen med våren vår fina ♥Frans Noa♥

Tänker mest på förlossningen, och hur jag kände den dagen, när vattnet gick och så..hur spännande det var. och vilken häftig upplevelse det var att föda barn.
Tycker verkligen synd om alla som inte får uppleva det (och synd om dom som inte haft en förlossning dom kan se tillbaka på med glädje).

Nä, nu ska jag ta några sista karror och sen lägga mig och sooooova






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0