Presenter och tårta

Har inte haft tid (eller ork) att skriva eller sätta in bilder..
Men jag funderar lite..
Jag vet inte varför jag börjat tänka på det men jag tror att jag kommer sätta in bilder på nåt annat ställe med lösenord.. eller så gör jag bara hela bloggen lösenordsskyddad.. eller?

Kan iaf visa en bild på alla presenter Noa fick:



Och här är tårtan:

Smarrigaste tårtan.



Postat av: Marika

Vilken mysig rosa fin blogg du har :) < 3

2010-04-19 @ 00:41:44
URL: http://fredrixon.devote.se
Postat av: nina

ja lösenord är bra om man har massa bilder på sina barn.finns ju faktiskt massa äckelmänniskor.glöm inte att säga till om lösenordet bara :P

2010-04-19 @ 09:33:30
Postat av: Anonym

Blev inge Egypten för oss, men for till Kalix så missade Noas kalas :/ Super fin tårta iaf!

2010-04-24 @ 16:36:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0