På språng

Jag och Noa vilade nån timma till 13 eller nåt, sen gick vi till Hanna så Noa och My fick leka lite, jag tycker dom leker ganska bra faktikst :) Lite jobbigt när dom vill ha samma saker hela tiden, men det brukar gå bra ändå.

Det är så kul att kunna sitta och prata med nån, medans Noa är nöjd. Hemma är han lite väl mammig tycker jag.

Sen sov han i vagnen och jag tittade lite i affärer och beställde tårta! Blir en likadan som en som vi hade på dopet, med chokladbotten och passions..mousse typ. Det kommer ju inte så många barn som äter tårta så vi tog en sån, annars hade jag tagit frukttårta med grädde.

Sen drog vi till Eve och lekte. Jag lekte med Eve och Malte å Noa lekte med Elias.
Noa blir alltid alldeles slut och svettig av att leka hos/med Elias, han har ju ett så bra träningsrum (koja under sängen och två madrasser på golvet) och där kryper pojkarna länge länge.

Nu ska jag se om andra vuxna hälften i familjen vill kolla klart Avatar.




Postat av: nina

neeej!den goda tårtan!!!faan att viska åka.hade gärna stannat i stan o kommit men saga stackaren vill ju vara i byn.

2010-04-15 @ 09:45:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0