Ingen bilder idag heller

Eller jaja, några får ni. Har inte bestämt hur jag ska göra med bilderna ännu..


Tårtan har ni ju sett men det glömde jag bort så här får ni se den igen


Noa fick en egen kladdmuffin, som han åt upp nästan lika fort som Elias..



Hejhej Tindra


Kalasande barn


Fikande folk


Det här var kul att dra ner


Nä nu får det vara nog för nu.
Är lite trötter.
Har promenerat till Andreas jobb, och sen handlat lite på coop, men fick iaf skjuts hem av mamma.
Noa var lite gnällig på morgonen och fm så jag ville inte bara sitta hemma.

Sen har jag tvättat massvis med kläder i tvättstugan. Det ni! Två första gångerna gick jag ensam med Noa i meitaien först på magen och andra gången på ryggen. Ryggen var lite smidigare ;)

Nu är A och hämtar upp det sista. Allt ligger fortfarande ovikt i påsar, men orkar inte vika nu. Dammsugning har inte heller orkats med idag trots att det skulle behövas. Plockat har jag däremot gjort. Men det syns inte..det tar liksom aldrig slut.
Jag vill flytta.



Postat av: Kicki

Åh vad kul! :) Ja så kanske jag hinner träffa er alla lite mer och kanske lära känna lilla Noa :)

Nuförtiden har jag ju gått och blivit kär i alla små söta babysar :) hehe

2010-04-22 @ 23:59:55
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0