Glad påsk

på mig!
Jag får vara ensam hela helgen!
Lite trist men mest skönt. Iaf att få sova ifred.
Och få städa utan att någon går efter och stökar.
Själva städningen är väl inte kul men.. ni fattar.

Nu ska jag strax äta nånting, sen plocka fram godiset. Sånt måste man äta när det är påsk.
Men sen efter påsken. Då faan (jag måste ta i här) ska jag inte hålla på att äta godis och massa onyttigt varje dag.
Helgen går bra, men inte annars.
Kan inte fortsätta köpa nya kläder för att alla..krymper i tvätten? Nä usch, jag blir bara fetare och fetare.
Jag som gick ner alla gravidkilon några veckor efter förlossningen, nu väger jag säkert lika mycket som när jag var höggravid eller nåt (jag vågar inte väga mig..)
Jag har nästan aldrig brytt mig om att jag inte är pinnsmal, och kunnat gå med bikini utan att skämmas alldeles för mycket.
Men nu..jag vet inte om det är för att jag nog är större än jag någonsin varit eller om det är för att många andra snackar så mycket om det (att dom själva är tjocka då, inte att jag är det).

Nånå, att gå ner i vikt vet jag inte om det kommer funka på ett tag. Men upp i vikt tänker jag inte gå!

Det var inte detta jag skulle skriva om..fast nu minns jag såklart inte vad jag skulle skriva.
Jag har väl tid senare eller imorgon kaaanske.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0