äsch då

Jag tänkte ju sätta en bild på lilla Liv..men har visst glömt kameran hos mamma.
Och så tänkte jag visa en bild på min klätterapa, han kom nämligen upp på fåtöljen idag..
En resväska stod nedanför och såklart måste man klättra och se hur långt man kommer.
Han tänkte klättra från den till databordet, men det var tyvärr lite svårt och farligt.

Jag var alltså hos mamma idag.
Promenerade med bebben i vagnen hela vägen hemifrån till mamma, och det var ju underbart strålande väder så det var jätteskönt att gå. Bebben sov hela vägen, och så gick jag ganska sakta.
Men det gjorde ganska ont i höften. Tror jag nästan måste ta på foglossningsbältet om jag ska gå så långt igen.
Fast hur ska man kunna ta av den utan att nån ser (för folk kommer ju anta att man är gravid, vilket jag inte är)..


Och nu kom jag på att det fanns massa nya bilder på datorn:

Lite klättring




Lite iklättring




Ena födelsedagspresenten av fammo och faffa (en bil om ni inte ser det)


Och en blå dammsugare


Som förvandlades till eb rosa.. (eller så var inte den blåa hel och fick bytas ut till en rosa efs dom blå var slut)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0