Thank you Lisa

Ja, du Lisa, jag känner bara en.
Visste inte ens att ma bara kunde sätta i minneskortet i datorn och föra över bilder så.
Gick ju tusen gånger snabbare än med sladdj*veln!
Så tack!
Och nej, det var inga bilder på bebben, bara klädbilder. Tänkte kanske sälja lite..eller mycket.
Har så mycket skit och jag är så jäkla less på all skit, så nu åker lite kläder bort.
Tusen andra saker skulle behöva flytta, men när f*n ska man orka ta tag i det?
Kanske om 5 år eller nåt.

Det känns bra nu när Dalle är hemma.

Fil har vi kollat nyss. "I love you, man". Seeeeeeee. Kuuuuuuul!



Postat av: Nina

Jag kan hjälpa dig.Vi kan analysera varför du inte behöver just den grejen.är jättedålig på sånt du vet jag blir ju också så ledsen när nåt ska slängas men det är ju lättare med andras grejer :P

2009-09-28 @ 09:45:18
Postat av: lisafisa

åå, varsegooo : ) själv måste jag använda sladdjäkeln nu... grrrrrrr svartsjuk på diiiig !

2009-09-28 @ 11:31:21
Postat av: lisafisa

haha jaaa.. rosa vill jag i af inte ha :p

2009-09-29 @ 13:17:29
Postat av: Lina

Skönt att rensa ut. :)

2009-09-30 @ 09:59:27
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: lisafisa

då såg du nog helt rätt : ) vars var duuuu?

2009-09-30 @ 23:31:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0