Simsim

Inte sims utan simma.
Babysim idag alltså.
Gick bra idag igen, och det blev ett dyk, Noa blev bara lite förvånad, sen var allt som vanligt.
Gullunge.
Sen blev han väl lite trött i omklädningsrummet, men jag vet inte så noga, han var med Dalle :P
Skönt att få duscha själv, och bara lyssna på alla andras bebisar som skriker. haha.
Men förra gången hade jag Noa och han gnällde bara precis innan vi gick ut.
Hoppas det går bra alla andra gånger oxå, både under och efter.
Bara man får honom att sova så det passar, idag fick vi försöka hålla honom vaken lite längre än han brukar, men det gick bra, vi hade ju moster Eve här som underhållning.
Då går allt bra :P

Efter babysimmet så var Eve barnvakt medans vi åkte å handlade, sen var vi hos dom, och Noa sov i sjalen hos Eve en stund.
Å så hemma fick jag titta på Greys helt ostört. Bara en bebbe som glodde på mig en stund från gåstolen.
Jag är tydligen skitbra underhållning fast jag bara glor på tv:n.

Nyss har vi ätit chips och dip med bearnaise-smak.. Var faktiskt ganska gott. Men jag gillar min ranch.



Postat av: lisafia mäkkitallåå

Jahaja, du spionerar på mig, ska ringa polisen !

Det ska vara holiday ! dipp pratar jag om nu... den är best ! testade bearnaise chipsen, dom var helt okej... eller nu när jag tänker efter... kanske var dom chipsen ni hade :p jaja GOD NATT Peka !

2009-10-01 @ 00:15:15
Postat av: Nina

Mäh!har jag inte läst nånstans......men du har ju bara en men du skriver aldrig!deru!!

2009-10-01 @ 14:41:58
URL: http://två bloggar
Postat av: ninna

om reglen att man bara får ha en blogg:P

fattar du trögt eller är du bara blond!?va va va

2009-10-01 @ 22:20:04
Postat av: momman

klart han vill titta på dig, du är ju hans första stora idol som han beundrar!

2009-10-02 @ 10:28:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0