Måste man sova?

Jag vill inte gå å lägga mig.. Kan man inte få sitta uppe hela natten och ändå vara pigg dagen efter?
Inte för att det finns nåt att göra..skit på tv och inget händer på internet. Men ändå.

Försökte ändra bakgrund här, men den jag ville ha funkade inte, och en annan blev det massa småbilder ist för en stor, och jag har för dåligt tålamod för att orka fatta hur jag ska få det att funka.

Jahaja, idag har Eve först varit här ett tag, sen gick vi till dom och åt tacos. Gooott.
Sen hem å lägga bebbe som somnade strax efter 21! Och så äta karra å dricka sig lite cola. Nu tog jag sista klunkarna, inte så smart kanske, men det är ju så gott.
Jaja, en karra till får slinka ner oxå. Socker och koffein är bra såhär klockan tolv på natten har jag hört.

Alltså nu behövs allvarligt en storrensning här.
Kan jag inte få en veckas ostörd rensningstid va? Vem är villig att amma bebben om nätterna? Ja, sova måste man ju få göra ifred oxå :P Annars kan man inte rensa.
Helst vill jag flytta. Då måste man rensa.

Jag vill ha en stor nyrenoverad lägenhet, med egen tvättstuga, stort badrum med badkar, och diskmaskin.
Det är väl inte så mycket begärt va? Ja, och billig ska den vara oxå. Låter rimligt tycker jag.
Och inte att förglömma en stooor frys måste jag ha!

Nä, nu ska jag sluta drömma och försöka slita mig från datorn. Ska bara klicka lite..



Postat av: Nina

Varför inte ett hus när du ändå drömmer?Jag ska också ha det, typ snart...typ....

2009-09-27 @ 10:45:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0