Imorgon..

..är det dop och jag har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig.
Har plockat och fixat kläder till Noa, och gjort allt förutom att välja kläder till migsjälv..
Sparar det jobbigaste till sist.
Får väl bestämma mig imorgon en kvart innan vi ska åka eller nåt.
Och jag slår vad om att jag kommer glömma nåt som jag tycker är viktigt..
Jaja, han blir döpt och det är inte hela världen med alla smågrejer (försöker jag intala mig).

Hoppas bara han inte är skittrött i kyrkan..
Sen lär han väl sova en kvart på hela dagen eller nåt..och somna för natten kl.19 kanske.

Nå, jag ska försöka att inte stressa och oroa mig.
Måste nog skriva upp varenda detalj jag ska göra, så kanske jag blir en gnutta lugnare.
Vi var och satte iordning i lokalen ikväll, men Noa blev vääldigt trött så vi fick springa hem.
Men vi lämnade gamlingarna där att fixa resten.
Man har ju ändå ingen talan när tanterna är med :P
Jag fick sätta servetterna som jag ville åtminstone.. om dom nu inte ändrat det när vi gick. Man vet aldrig.
Usch, nu blir jag skitnödig för att jag sitter och gör mig själv nervös..




Postat av: eve

Nu är allting blommigt och pluttenuttigt där!

2009-09-19 @ 08:14:23
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: mammmmmm

Mäh! GAMMLINGAR??? Vilka var det?

Nu är pojken döpt och allt gick jättebra tycker jag.

2009-09-19 @ 19:41:45
Postat av: Kicki

Hej Pekis :P Nå jag har ju gått och blivit förkyld typ...tänkte kanske att ni inte ville ha nån hos er som kan smitta er lilla söta Noa :)

2009-09-22 @ 00:04:11
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0