vet inte

Jag vet inte vad det blev idag.
Kanske att allt inte blev som planerat. Visserligen inget direkt kul eller så. Men det blev ändrat.
Jag är kanske som Nellie, tål inte förändringar. Inte just nu iaf.
Tydligen "missade" vi Noas läkarbesök med sprutor i tisdags igen. Jag hittar inte lappen jag skrev nya tiden på så det kan vara så att det var jag som kom ihåg fel..men jag är då ganska så säker på att dom sa 29:e, och förra gången så dubbelkollade vi faktikst med bvc-tanten, men ändå var det fel.
Han ska dit 3/11 kl 11. så nu kan jag iaf kolla här om jag glömmer.
Och så blev min tid på sjukhuset avbokad. Dumt för Dalle är hemma och då hade vi sluppit be nån om barnvakt.

Jag vill göra nånting. Så himla tråkigt att bara vara hemma/sitta inne. Blir bara trött och lat.

Men bebben steg upp först vid 10 iaf, men jag tidigare. För jag var tvungen att gå ut och kolla klockan och kunde inte gå in igen och väcka bebben.

Ja och min mobil då. DÖD. Vars finns det en gratis?
Satte simkortet i Dalles mobil nyss, och hade fått 2 sms och 1 meddelande i mobilsvar.

Nå måste lägga bebbe.



Postat av: eve

Kom hit en sväng vettja! Å så är det ju tjejkväll på stan.. Vill du gå med mig å trängas med folk?

2009-10-29 @ 11:58:21
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag har en gammal telefon, en Nokia 5300 men den har lite sprucken display. Så har du tänkt vara utan telefon länge kan jag skicka den till dig, den funkar perfekt i övrigt

2009-10-29 @ 21:24:18
Postat av: Marro

Hej! Såg att du fick en egensydd åkpåse av din mamma till lilla killen.. den var jättefin, har du någon aning om var hon hittade mönstret? /Marro

2009-10-30 @ 12:33:32
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Marro

Tack, tack! Yes, i februari kommer det en liten kille :) Tack för tipset, ska kika på den!

2009-10-30 @ 13:07:54
URL: http://marjetta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0