Tur

att jag gick in.
Bebben somnade i vagnen :O men jag orkade inte promenera så jag klickade loss sittdelen och la den med honom i, i sovrummet. Skönt, hinner jag sitta här en stund och vila hjärnan.
Han gillar visst sin vagn tillsammans med det nya "underlaget" (snön såklart) det guppar och guppar. Jag tycker det ser obehagligt hackigt ut..men han gillar det tydligen.
Igår sov han 1 timma när vi gick ute i vagnen (men det har jag kanske redan skrivit..) skulle säkert sovit mer om vi inte tagit upp honom.

Dalle jobbar ju idag, så jag å bebben har varit med Eve å Elias. Först på bibblo, sen gick vi hem till dom.
Jag han väl sova en kvart eller nåt :) Vaknade av att bebben skrek till (han sov när jag somnade) men han lekte redan med moster och kusin. Det var skönt. Hoppas Elias ger sin mamma lite lugn nu på kvällen..
Hade jag orkat och kunnat hade jag lånat Elias lite iaf nu när Jonne är borta.

Idag är det ju tisdag = tv. Får se hur Dalle ska orka vara med bebbe nu när han jobbat, men han fick ta Noa först vid 8 imorse, så jag hoppas han har liite ork kvar till lilla bebben.
Han sover ju än så han borde inte vara så trött och gnällig sen.

Men..jag vill ha karra..och mitt paket från H&M som är på OKQ8.. får kanske dra å köpa å hämta sen när vi ätit eller  nåt.
Imorgon blir det liten sjalträff, vad kul :) Hoppas alla kan komma!  En har ju en bebis beräknad att komma på torsdag.



Postat av: lisa

jaa, tid och jobb .. : )

2009-10-14 @ 09:07:45
URL: http://mcitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0