Tro

Lilla bebben nattas av pappa ikväll.
Han har ändå så svårt att somna när jag ammar.
Han äter så dåligt överhuvudtaget nu. Och han börjar ju ändå bli frisk. Hoppas han äter bättre när han är helt frisk, och kanske börjar gilla vanlig mat igen och inte bara sin risgröt.
Har köpt några spännande burkar som han kanske gillar.
Hade velat göra egen mat till honom som kanske smakar lite, men jag orkar inte.
Kanske nån dag sen, fast då gillar han väl bara burkmat.. Nånå, bara han får i sig mat är jag glad.

Lite gnäll hör jag..och lite skrik, får se hur det går.
Nåt verkar inte riktigt bra med bebben..
Han har vaknat massa gånger inatt. Kanske bara en utvecklingsfas. Vi får hoppas den går över snabbt isåfall.
Nu efter alla sjukligheter så vill jag ha en frisk och glad Noa.

Undra om Noa tänker fortsätta somna vid 21 ist för 22 nu när klockan ändrats. Fast då blir det väl tidigare uppgång, men det är ju inte jag som stiger upp med honom ändå så.. haha, nä vad dum jag är.

Försöker hitta fina vaggvisor, men det finns ju inga. Carolas har jag, men mer då?
Har nån skiva men då är det ingen sång. Hur kul är det?



Postat av: Nina

Det är för att det inte finns några fina vaggvisor.Tycker du ska börjamed AC/DC direkt.Jag tror han mår dåligt för att du spelar Carola för honom.Om du slutar genast så ska du se att han blir snäll och ögoninfektionen och allt försvinner.

2009-10-25 @ 21:06:53
Postat av: Cilly

Jag gillar vargasången och "sov på min arm" åsså trollmor, för den sjöng alltid min mamma

2009-10-26 @ 13:08:18
Postat av: Nina

Jag misstänker att du cencurerar mig här!!

2009-10-26 @ 21:09:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0